Jag en häxa?

Sönderstressad & värk i axlar & nacke. Hej & välkommen till mitt gnälliga liv.
Idag på jobbet pratade vi om det dåliga jobbutbudet. Det finns i princip bara jobb som telefonförsäljare.. & vem F*N orkar vara en sån jobbig j*vel?
Men, man kan visst även ta jobb som Häxa. Om detta sa mina arbetskamrater; "-Det hade du passat till". Ehm.. tack?
Ja, eftersom jag är så himla negativ då, det är visst bra att vara som häxa.
Men ja, why not? Jobba som häxa på heltid, hemifrån. Låter inte illa. Synd bara att man måste kunna lite astrologi & tarot. Sen var det nog också ett tag sedan de tjänsterna söktes.
Menmen, det är ju i vart fall smickrande att dom tycker att jag skulle passa som det. Haha.

Nu ska jag snart äta smooorgastaaarta (igen) & kolla på älskade Greys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0