JORDBÄVNING!

Imorse när jag satt i soffan trodde jag att jag nu gått & blivit knäpp på riktigt. För vad annat kan man tro när hela jävla vardagsrummet börjar skaka? Seriöst det var som om ngn stod & skakade hela soffan.. sjukt.
Min första tanke var "det spökar", det gör alltså mig till knäpp.
Jag funderade på hur jag skulle kunna lägga fram detta för ngn, utan att framstå som idiot då.
"-Jo du vet det var såhär att i morse när jag åt frukost så började hela rummet skaka". Inte normalt.
Men, jag kunde andas ut. Det var inte jag som var knäpp. På stationen fick jag höra vad det var som hänt; ETT JORDSKALV!

Haha, det var ju nästan ännu sjukare än att det spökar. Jag menar.. inte fan blir det jordskalv här? Men jo. Skönt att det inte var jag som var knäpp då :)
Jag var givetvis tvungen att skicka ett sms till min böttebror om detta, man kan säga att han blev lite chockad :)

Jo det var nog det roligaste som hänt idag. För ja, jag tyckte faktiskt att det var lite roligt. Blev för chockad för att bli rädd.

Det var ngn som trodde att allt skakade för att hennes katt kräkte i sängen. SHIT vad den katten måste kunna kräka säger jag bara!


Annars har jag mest handlat färdigt alla julklappar utom två. Vilken knäpp mening.. kan man skriva så? Jo, men jag gjorde ju det nyss.



& vad är det med dig & ditt drama?
Men åh jag gillar ditt drama, trots allt.

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja man kan inte riktigt fatta att det har varit jordskalv här. Vi vaknade av att katterna flippade ut helt i morse och av att det skakde i golvet och sängen, jag frågade fredde vad f*n vad det var, och han bara " äh det är nog bara jordbävning och vände sig om lika snabbt igen" Haha :) Kram

2008-12-16 @ 20:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0