Julegaver.

Nej, jag träffade inte min drömprins igår heller. Attans! Men, jag hade en kul kväll trots det. Tack tjejer!
& tack till Marre, som faktiskt sa en himla massa fina ord till mig igår. Tack snäckan, sånt värmer!
Annars var det väl mest en vanlig utgång? Kommer inte ihåg några speciellt roliga lines som leverades, förutom det jag skrev igår om Soffan & Baby Spice då. För det var kul, då :)

Idag ska jag & Spättan åka & handla julegaver. Det ska bli miisigt. Hoppas nu bara att jag hittar ngt fint till alla bara.
Fick föra över pengar inatt när jag kom hem (!).


Bara en liten sak till om gårdagen då; Veggeburgare är det bästa! Ah så god den var. Men, alla tyckte ju inte det. Hela världen rasade samman när 3 st veggeburgare kom ut från Oliver.
"-Vaaaaaa, skojar du? Nej, säg att du skojar. Jag skulle ju ha en köttbullar med mos".
Ja herregud, ett tag blev det nästan osämja där. Meeen, som tur är så var Oliverskillen snäll & fixade köttbullar med mos till.. ja vem det nu var som skulle ha det ;)
Detta efter att h*n knackat på rutan & skrikit om att han skulle göra det.. haha.

"-Nejnej vi ska inte stå där inne, vi får det genom luckan".


Kommentarer
Postat av: soffan

jaa jag hade kul igår! tack tack för trevligt sällskap :) ojdå ja världen kan rasa samman om man inte får som man vill ibland, kan nog förstå den personen ;) hahahaha

2008-12-07 @ 18:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0