Lillejulafton.

Ja, så var det äntligen Lillejulafton! Dagen på jobb slutade precis som den bör på mitt jobb = med att nästan alla var sura på varandra. Hahaha.
Jaja. Nu ska jag iaf ha paus därifrån tills på Söndag.. & det är SÅ skönt.

Är sjuuuukt irriterad på Ellos.. HUR J*VLA lång tid ska det ta att skicka ett paket? Morr. Nu har jag fått tänka om angående min Juloutfit.. FAN!

Men nu ska jag vara glad. När jag bloggat färdigt här ska jag packa ihop mina saker & köra hem till familjen. Som traditionen bjuder så ska jag inatt sova där.
Precis som det ska vara på Lillejul & Julafton.
Bara det att Lilelbror saknas nu, & det är minsann inte så bara..


Nej dags att ta tag i denna dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0