Livet från den ljusa sidan.

Hej bloggen!

Idag är jag faktiskt på lite bättre humör. Jag blir helt enkelt bara sån ibland, kommer in i mina down-periods. Inte med mer det. Men, idag tycker jag iaf inte så himla synd om mig själv, bara lite ;)
Idag har jag nämligen bestämt mig för att det ska bli en fin kväll, trots allt. & imorron mina vänner, imorron börjar ett nytt år. Tänka va, ett helt oskrivet blad..

2009 kommer nog på många sätt att bli ett tufft år. Men jag ska kämpa, ja det ska jag. Jag ska ge mig fan på att komma dit jag vill. Visst, det säger man väl varje år. Nytt år nytt liv liksom. Men detta året handlar det inte om att börja ett nytt liv, nej. Detta året handlar det om att göra det liv jag lever nu komplett. Jag vet vad det är som fattas mig. På ett helt annat sätt än jag insett det innan.
Nu ska jag ge folk, & inte minst mig själv en chans att finna det.

Ni kanske inte förstår vad jag svamlar om, ni kanske tycker att jag är helt galen som skiftar i humöret såhär. Men vänner, this is me.
Ena dagen kan jag vara så nere att jag inte förstår vad någonting går ut på, för att nästa dag se ljust på allt.. utan att det faktiskt har hänt något speciellt.


Kanske är jag idag lite extra glad eftersom jag blev väckt av ett samtal på min hemtele. Ett samtal som jag tänkte börja med att skälla ut min Mamma eftersom hon ringde & väckte mig.
MEN, vad möts jag av om inte min störda brors röst, långt därborta i Amerikat :)
Denna gången var han mkt mer skruvad än han har varit de andra gångerna jag snackat med honom, mer sig själv vill säga. Så det gjorde mig faktiskt på mkt bättre humör, han påverkar mig mkt den där Lillebroren.. mm.

Jag känner att jag skulle kunna svamla hur mkt som helst om allt möjligt ovettigt här idag, så istället tror jag att jag ska ta & avsluta här.


Detta inlägg avslutar jag med att säga GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer
Postat av: Marre

Gott Nytt år Snäckan! Nytt år, nya tag, bara att klättra uppåt :) kram&pussar

2008-12-31 @ 13:22:23
URL: http://evaochmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0