Living on video.

Nyss när jag parkerade bilen här utanför så kom det en låt på radion. En låt jag först gillade, sen kunde jag inte med att höra på den. Nu när det gått några år så var jag tvungen att sitta kvar i bilen ett tag & lyssna på den..
Visst är det konstigt, hur man kan knyta an så mycket till en enda låt. Nu satt jag i min bil i ett kallt vintersverige.. men om jag hade blundat, så hade jag nog nästan kunnat vara där..
& idag fylls jag bara utav en bra känsla.

Dagen idag har varit lugn & fin. Fick bytat vad jag skulle. Fick köpt de två första böckerna i Twilight-serien (jag fick den tredje i julklapp), eller ja.. om vi ska vara petnoga så köpte jag en, den andra fick jag av min snälla Mamma! <3 Hon säger att jag får passa på att njuta av det nu, för sen när Björn kommer hem så är det slut med det.. haha :)
Men, ja.. för det kommer alltid ett men.. ngn mobil fick jag minsann inte tag i.. precis som jag visste! Men, ja nu kommer det ett men till.. jag fick beställt en, wihoo! Om allt går som det ska så ska den komma under nästa vecka. Jag längtar!

Efter diverse ärenden så åt vi på Kinan. Gott som alltid. Sen körde vi hem. Jag läste ut Champagneflickan. Moster & Michaela kom på besök, vi busade & vinkade hejdå för denna gången.. Som tur är så ses vi snart igen!
Därefter började jag läsa min nya bok; Om jag kunde drömma. Nu har jag redan sett filmen, men jag tror bara att det kan vara bra. Då kan jag nämligen se den sjukt vackra Edward framför mig när jag läser.
Sen åt vi lite ost & annat gott & därefter körde jag hem.


Nu ska jag ta tag i lite saker här hemma. Söndag idag igen. Ja, det känns som det då jag ska upp & jobba imorron igen.. blä!
Men pengar är alltid pengar, & det kan man aldrig ha för mkt av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0