Lussekatter & the.

Idag är jag cepeförkyld & har under dagen haft en liten lätt huvudvärk. Idag tycker jag alltså fasligt synd om mig själv. Inte har det heller hjälpt att hela affären är SMOCKFULL med folk. Seriöst.. jag vill bara ta vagnen & köra ner alla.
Jo, jag blir fasligt evil dagar som dessa.

Skulle efter jobbet gått hem till Mormor & hälsat på. Men då både Moster & lilla Kusin varit dåliga inatt, så fick vi ställa in det.
Istället fick jag fint besök i form utav Angelica & hennes lilla Gizmo. Vi drack the & åt lussekatter. Satt vid mitt köksbord ( en utav de få gångerna de använts ) & diskuterade livet i allmänhet & avsaknaden av killar i våra liv.
Det är skönt med Angelica, hon känner precis som jag, hon förstår precis den känslan.
Det är därför som jag saknar oss.
Tiden bara rann iväg & jag undrar bara.. varför hittar vi inte tid till detta oftare?

Vid halv åtta tyckte Angelica synd om mig, så då gick dom hem.
En dusch & ett telesamtal senare sitter jag nu här.


& du.. vafan är ditt problem.. har du blivit för fin för att svara eller? Ring inte då heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0