Om jag kunde drömma.

Nu ger jag upp. Istället för att sitta här & snoka runt bland en massa sidor ska jag nu ta & borsta mina gaddar & krypa upp i sängen, tillsammans med.. NEJ inte ngn het kille! Utan.. MIN BOK.
Jo jag erkänner.. jag gillar den såå! Kan se varje rad i boken framför mig.

Jag struntar i om det är ungdomsböcker. Filmen är så vacker, så vacker.. & boken är.. likaså.
Om sådan omöjlig kärlek kan finna sin väg att överleva. Varför kan inte jag då finna den, kärleken..


Allt jag begär är någon som slår undan benen på mig,
som vänder mig ut & in.
Skakar hela min värld,
får mig att längta efter varje litet andetag
.


Är det för mkt begärt?


"Kom och slå sönder min värld".




Tills dess tar jag del av bokens kärlek. En verklighetsflykt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0