Pepparkaks pingviner.

Lillejulafton har varit en mysig kväll. Det hela började med att jag fick ett sms från Ellos om att mitt paket nu fanns på posten = Lycka!
Därefter åkte jag hem till familjen. Lade mig i soffan & kollade färdigt på Sunes Jul. Bestämde mig för att baka pepparkakor med mina nya fina formar, körde hem & hämtade dem.. Pappa cyklade till Konsum & handlade deg. Sen åt vi lite. Därefter bakade jag mina pepparkakor, inte helt lätt att få dem lövtunna va :)
Därefter fick jag göra det jag skjutit upp hela kvällen = Duscha. Jo ni förstår att jag tycker att det är så vansinnigt tråkigt att duscha de dagar jag ska tvätta mitt hår, det gör jag nämligen inte varje dag. Men, till sist var jag iaf klar.
Efter duschen pysslade jag om mina naglar lite, bäddade rent i Böttes säng, & nu ska jag gå in i lilla rummet ( Pappas teverum :) & titta på Narnia.. jo ni läser rätt! :)

Får se hur länge jag orkar titta bara :)
Så nu vet ni iaf hur jag spenderat min kväll.. bra va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0