Så sjukligt trött.

Alltså. Jisses vad trött jag är. Har suttit & läst min nya bok, men det funkade inte längre.. mina ögon gick i kors. Så, nu provar jag att sitta här ett tag. Det är synd bara, boken är ju så bra. Tror inte att det funkar att titta på teve heller, aah kanske om jag sitter upp då.. men det vill jag inte. Herregud. Hur man kan bara vara så trött?
Det finns en hel del vettigeheter här hemma som jag skulle kunna ta tag i för att inte somna. Men, grejen är ju den att jag.. ja just det.. är för trött för att orka.
Hmm.. kanske dags för mig att testa dett där som Misan snackade om? I think so.


Det är iaf  himla gulligt att du ville berätta det för mig. Det tycker jag minsann!



Nej nu ska jag dricka ett glas c-vitamin.. sen SKA jag fixa mina naglar. Det ska jag iaf orka med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0