Six feet from the edge.

"Hold me now
I'm six feet from the edge and I'm thinking
maybe six feet aint so far down"


Creed - Six feet strömmar ur mina högtalare nu. Sjukt bra låt. & visst har vi väl alla känt så ngn gång?
Hela världen rämnar.

Anywäys. Idag är det Söndag. Imorse när jag vaknade trodde jag för en stund att det var Måndag & jag låg & yrade om vilken buss jag skulle ta. Sjukt skönt att inse att det bara är Söndag.
Jag försöker lära mig att uppskatta Söndagar. Som, trots att det är dagen innan Måndag, är en ledig dag. En lugn & fin dag. Inga måsten.

Det enda jag faktiskt ska idag är att gå hem till familjen & äta middag. Sen får jag se vad dagen ger mig.

På tal om familjen så är min Mamma oerhört söt ibland. Som igår. Vi pratade i telefon, så sa hon "-Om jag jag ser ngt fint, så köper jag det till dig. Jag letar inte, men om jag hittar ngn fin liten sak så köper jag den till dig".
Så sa jag att jag verkligen uppskattar det, att det är roligt att få små oväntade saker som hon ser, & tänker på mig.
"-Jag hade tänkt att du ska få en liten extra sak sen".
Nyfiken som jag är så frågade jag om hon inte kunde berätta vad.
"-Jag tänkte att du skulle få en till sån berlock till ditt Thomas Sabo armband".
EN TILL? Jag visste inte ens att jag skulle få en. Haha. SöteMamman. Men God Jul till mig då :)


Nej nu ska jag ta tag i denna dagen genom att duscha.


Kommentarer
Postat av: Maria

Ja Lotta, du har har världens sötaste mamma! Såna små saker och ord kan värma långt in i hjärtat! Håll hårt i henne :) hoppas din helg varit fiin! kram&puss

2008-12-14 @ 13:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0