Söndag idag.

Det är helt sjukt hur hjärnan kan ställa om sådär som min hjärna gjort idag. Min hjärna är idag HELT inställd på att det är Söndag. Alltså. Det är märkligt, men för mig är det idag Söndag.

Eftersom jag ska jobba imorron har min hjärna helt bytat denna Lördag mot en Söndag. Men det är bara skönt, det känns liksom inte som en konstig sak att jag ska gå upp för att jobba imorron. Inte heller tänker jag ens på att folk ska gå ut idag, jo det är klart nu när jag skriver detta så tänker jag på det. Men i övrigt känner jag mest att.. det vore konstigt att gå ut en Söndag som denna.
Flera ggr har jag varit på väg att tända det fjärde ljuset i min adventsljusstake. Men jag får minsann bärga mig till imorron.

Idag har jag iaf fått handla den sista presenten till Mamma + att jag fick en jättesöt liten gran som jag & Pappa klätt. Ååh va mysigt det är med en gran!

Dagens höjdpunkt var nog, eller inte nog.. den var när jag kom hem till familjen & min Moster & lilla Kusin befann sig därhemma.
Söta lilla unge!
Imorron ska jag få träffa dom igen, det ser jag fram emot.


Nej nu ska jag kolla morgondagens tågtider. Sen ska jag njuta av min soffa i skenet från min gran.
Idag var jag & Mamma på Hemmakväll & köpte lite dvd-filmer.. miiisigt. Så nu ska jag titta lite på Sunes Jul innan jag bäddar ner mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0