Spoiled kid?

Idag när jag kom hem till familjen för mitt sedvanliga Fredagsmys så fick jag ett smärre utbrott. Det stod JULKLAPPSpåsar fullt synliga inne på Lillebrors rum.
"-Men du får ju önska dig lite mer grejor". Jaha. Nu vet jag redan vad jag ska få. PLUS att jag var tvungen att komma på mer saker att önska mig, vilket tog tid ska jag säga. Tydligen har jag redan allt. Ja, utom en man då. Men jag tror inte att man kan köpa honom som julklapp, eller?
Vilka problem man kan ha då. I-lands problem.
Nåja, till slut kom jag på 3 saker till. Nämligen.. Twilight böckerna. Jodå. Jag skiter fullkomligt i att det är ungdomsböcker. Filmen var SÅ sjukt bra!

Någon är visst vän med en vampyr på FB. Haha ;).

Idol är igång här. Jag har inte följt det så mycket. Men, trots detta så hoppas jag faktiskt att ALICE vinner. Jojo jag VET ALLA andra hejar på Kevin. Just därför hejar jag på Alice + att jag tycker att hon är söt & Kevin är lite för mkt för min smak.

Idag fifflade vi lite med ett paket som ska skickas till Lillebror. Jag slog in 2 julklappar & såklart slog det mig (igen) hur jäkla tomt det kommer att bli utan honom här då.
Mest av allt skulle jag vilja slå in en stor jäkla bamsekram från mig till honom. Ni vet en sån riktigt lång. En sån som han fick när han åkte.
Usch, jag blir nästan tårögd av tanken. Den dagen var faktiskt den värsta i mitt liv.
Jag vet att många inte kan förstå det, men för mig var det fruktansvärt.
Jaja, jag hoppas iaf att han blir glad för paketet. Ska se om jag hittar ngt litet till att lägga i.


Nu ska jag se klart Idol. Sen hade jag tänkt inta sängläge & titta på CSI.
Imorron SKA jag vara en duktig kicka & städa & baka lussekatter härhemma. Jo det ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0