Stockholm i mitt hjärta.

Yes! Nu är biljetterna äntligen bokade. Lite dyrare än väntat.. men 610kr tur & retur  för 2 pers är det trots allt värt.
Behöver jag säga att jag längtar? För det gör jag. En bit utav mig längtar alltid till Sthlm. Jag vet inte varför, men det känns som en liten bit utav mig hör hemma där.
Fast när jag väl är där så brukar jag inse att Sthlm är alldeles för stort för mig. Men, så fort jag åkt därifrån så längtar jag tillbaka.
Vi har ett konstigt förhållande, jag & Sthlm.

Istället för Lillebror, som tidigare brukade vara min respartner tar jag ännu en gång med mig Mami. Såklart saknar jag min Lillebror, men.. sist jag & Mami var där så hade vi det så mysigt. Så jag klagar inte på mitt nya resesällskap :)

& tänk vad mysigt det ska bli att få några dagar med min allra sötaste lilla kusin. Ja, såklart ska det bli skoj att träffa Moster & Morbror också, men.. det är ju trots allt Michaela som är sötast :)
Så nu ska jag få träffa dom både i December & Feb.. sweet!

Denna gången ska jag fota mer, fota Sthlms beauty.


Så lätt att vara ensam i en storstad.



& visst finns det ngn jag skulle vilja smsa då, ngn annan. Någon jag inte hört från sen den gången vi kramades i min hall.
Men vi vet ju att det inte kommer att bli ngt med det. Mitt hjärta orkar inte med fler flings. Mitt hjärta kan inte stanna i Sthlm. Inte hela mitt hjärta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0