Summering 2008.

  • Under 2008 hände följande:


  • Jag flyttade till min älskade tvåa här i Sandvången.
  •  Jag fick tråkiga nyheter ang. mitt jobb.
  • Jag besökte Sthlm & hälsade på min nya kusin (& Moster & Morbror) inte mindre än 2 ggr.
  • Min Lillebror åkte till USA & mitt hjärta gick nästan sönder den dagen.
  • Jag tappade kontakten litegrann med vissa.
  • Jag knöt starkare band med andra.
  • Jag hade en helt fantastisk vecka på Zakynthos, med världens finaste tjejer.
  • "Pappa jag vill ha en Italienare" ;)
  • Jag såg en utav de bästa Kent-konserterna på Sofiero, en underbar sommarkväll.
  • Jag gjorde bort mig.
  • Jag kom till insikt.
  • Jag fyllde 25, & accepterade det ganska så kvickt.
  • Jag blev tillfrågad om jag ville vara tärna på en utav mina bästa vänners bröllop, vilket jag såklart ville!
  • Jag spenderade underbara dagar i Köpenhamn med min fina familj.
  • Jag blev Gudmor åt min fina lilla Michaela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0