Twilight.

Vilken film säger jag bara! Om ni inte redan sett den.. se den! Så himla fin film. Vacker, magisk.. ja, orden är många.
& herre min skapare vilken hunk. Dem ögonen alltså. Jisses. Jag förstår nu Mazarins obsession. Hah. Jag vill googla & hitta en vacker bil att ha som bakgrund.

Kan man bli besatt av en film? Det tror jag asbolut att man kan :).

Jag skulle kunna ge mitt liv för att få en sådan kärlek som dom hade, evig kärlek.
Vad säger du Mazarin.. ska vi bli vampyrjägare? Saken är nog bara den att om vi lyckats fånga just objektet för vårt vampyrintresse, så hade det kanske kunnat uppstå visa dispyter ;)

Jaa, vad ska man säga? Det var längesedan jag såg en film som var så vacker, på så många olika vis som denna var.
Omöjlig kärlek som finner sin väg.

Mazarin säger att det ska komma fler filmer.. ooh.. det hoppas jag verkligen stämmer!


Nej nu ska jag sluta tjata om denna film. Inte helt hundra att vara 25 & in love with a vampiremovie, or a vampire ;)


Men tack till Mazarin som tog mig med på detta. & tack för att du stöttade mig med, ja.. du vet vad. Tackar mest för att du kom på den simpla utvägen.. haha.
Så fick jag även druckit mitt livs första Chai Latte idag, det måste man liksom göra :)


Nu ska jag läsa mina favvis-bloggar. Sen boken & kudden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja vad kul :) nu kan jag läsa din ..

2008-12-09 @ 19:45:00
URL: http://carolinewahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0