I Love her. I do.

Idag är en sån dag då jag inte orkar ett dugg. Jag har inte ens varit utanför dörrarna, ja om man inte räknar besöket på vinden då. Dessutom har jag inte ens duschat idag. Fy vilken vidrig människa jag är. Men, who cares? Inte precis så att ngn ska komma hit & lukta mig i nacken. & kanske tar jag & duschar sen, om jag giter vill säga.
Tanken är annars att ligga kvar här i min soffa. Det är inte precis så att jag inte förtjänar det. Jag har varit flitig som en myra hela dagen. Visst, jag skulle kunna fortsätta vara flitig, det finns alltid ngt att pyssla med.
Men nej, nu får det vara nog.

Istället ska jag snart ta & värma en färdigrätt. Shit vilken lyxmat. Klockan 20 hade jag tänkt titta på Faddergalan på teve 4. Då ska jag vara stolt över mig själv, som redan har ett fadderbarn. & så ska jag gråta lite. Men mest av allt ska jag uppskatta allt jag har.
För det finns dom som inte ens är i närheten av det.
Fattar ni? Vi är så j*vla bortskämda & gnälliga att vi ens förstår det. Det är vidrigt. & jo, jag är själv en av dom som gnäller.

Men, för att påminna mig själv lite om hur bra jag faktiskt har det. (Trots allt som håller på att äta upp mig inombords..) så har jag satt upp foton på mitt fadderbarn på min köksdörr.
Därför + att han är söt.


& vet du att vi sa att vi skulle höras imorron. Du sa det. Men du gjorde inte det. Hörde aldrig av dig. Inte jag heller.
Så funkar vi.



Åh Mazarin. Det är synd att det inte blev ngn dejt idag. Jag hade behövt dig idag. Dig & ett lass filmer.
Fattar ni att Mazarin är så himlans bra på att förstå sig på mitt f*ckade hjärta?
Kanske för att vi någonstans långt inne är så lika varandra..
Anywäys så är hon en fin vän, fast att hon svek mig idag. Men jag är inte den som ska säga ngt. Hon har några att ta igen :)


Annars så saknar jag faktiskt Angelica. Sticky. Plåstret. Sambo. Jo, det gör jag!
Det känns som om vi växer ifrån varandra. & snart känner vi inte varandra längre.


   

1. Vi på Järavallen för ngn vår sedan.
2. Vi i PB. A hade varit lissen & jag pussade på henne så hon skulle bli klaaad :)
3. En helt vanlig kväll hos A.
4. Vi i ettan innan Tages.

Love. Det skulle ju alltid vara vi. Vi & vår knepiga vänskap som ingen förstod sig på. Vad fasen gick snett?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0