Wikström va namnet!

Saknade ni mig igår, saknade  ni min julkalander? I bet u did. Men, igår hade jag helt enkelt inte tid med er. Efter att ha stressat som idioter på jobb så skulle vi nämligen vänta i en sisådär 2 timmar på att få äta en vidrig jultallrik. Sen skulle vi plågas genom att sitta & äta denna tallrik & UMGÅS. Seriöst, vem vill umgås där liksom?
& så blev chefen lack för att vi inte tänker joba över på Måndag & Tisdag. Men seriöst.. vem f*n jobbar över på Lillejul när man redan jobbat nio timmar. & inte tänker jag göra det på Måndagen heller, nope! Då ska jag nämligen hem till min Mormor & träffa henne, Moster & Kusin.

Jaaaaja. Efter att vi äntligen fått lämna denna lilla tillställning så började min färd hem mot L-a. Ca halv sju befann jag mig i min lya & då fanns det inte mkt annat att göra än att se till att bli vacker, för att sedan cykla ner till min lilla Spätta.
Väl där fick jag måla hennes naglar.. ngt alla tycks tro att jag är bra på? Fick även beställt handkrämer.. Spättan har nämligen gått & blivit försäljare ;) Så.. handkrämsknarkare som jag är så beställde jag inte mindre än 2 st.. en med doft av saffran & en med doft av rispudding & mandel.. naam. Jag tror att mina händer kommer att dofta så gott att jag vill äta dom. Eller iaf äta lite av krämen, såsom Carroflin en gång svalde det där man gurglade med när man piercat läppen eller tungan.. ni vet det som smakar Jenka? Haha. Eller så vet ni kanske inte eftersom ni inte har varit så koola att ni haft ngt piercat i flabben?

Tillbaka till gårdagen då.. Vi sjöng ju även Singstar. Jag piskade Spättan 2 ggr, då skyllde hon på att det var för att jag kunde låtarna. Så då skulle hon välja låtar. En nöjd Spätta drog igång Linda Bengtzing med jag ljuger så bra.. ja jag HATAR ju Lina Bengtzing. Men, VAD HÄNDE? Jag piskade henne även då. Well så ere när man är textnazi serru ;)
Även PissLindas låt kan jag.

När vi alla plågats lite med Singstar var det dags att gå ner i stan. På vägen ner tvingade Spättan mig att dricka hennes vidriga russinvin direkt ur flaskan.. uss.
In på Inferno, beställde en cider & tiden stannade..
Sen gick vi vidare till Tages & skakade våra små rumpor. Vi blev även hyfsat irriterade ett antal ggr. Är det vi som börjar bli gamla, eller ska man HOPPA så när man dansar? Seriööst! Jag gjorde likadant då Spättan väste att det var Marres ex jag hoppade in i.. so what? Hoppar dom så hoppar jag.. jag tror inte Marre bryr sig såå mkt iaf :)
Fick även putta bort några st.. återigen, seriöööst. Glyttarna är som min bror.. & det är inte okej!
Puttar bort en kille & känner sedan en vakt bakom mig. Meen eftersom jag är tjej så sa jag bara; "-Men han har dansat in oss typ 30 ggr". Så gick vakten bort & sa till honom & sen flyttade han sig :)
Fick såklart även delat ut ett slag eller två, ja bara sådär lagom liksom.

Galet mkt folk ute, men ändå inte en käft man kände. Ändå sa Spättan senare när vi var utanför Olivers & jag hälsade på den första människan på typ hela kvällen (om man nu ens kan kalla honom människa.. TAXIIBENNY är det nog mer.)
"-Alla känner Lotta".
Ja eller inte.

"-Vad heter du i efternamn?
-Va?
-Heter du Wikström?
-Ja.
-Du får hälsa din brorsa.
-Ja det ska jag göra.
-Lova!
-Ja, men från vem?
-Lova.. high five!"


Okej. Så jag ska nu hälsa min Lillebror från en brunhårig krylltott.

"-Vem var det, hur gammal är han?
-Det var *pip*, han är lika gammal som oss.
-Va? Han ser fan ut som trettio".
Haha. Jag kan inte skriva vem det var, men ah det var skoj :)


Nej herregud nu har jag inte tid att sitta här mer. Jag & Papi ska på klapp & granjakt, så det är dags för mig att göra mig vacker nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0