Vackra människor 2008.

  •   KusseLove. Som betyder mer för mig än ni nog kan förstå. Alltid med ett vackert hjärta & öron som lyssnar. Hon ger mig sina vänner & en tillvaro..
  • Bror, bror min älskade Lillebror. Han lämnade oss för Usa & mer än någonsin har jag insett vad skiten betyder för mig. Vad som än händer under 2009 så kommer jag att vara grymt stolt över dig!
  •  Hoochie mitt hjärta som jag ska stå tärna åt. Mitt barn nu & för alltid ;)
  • Mariaaaaa. Tuffa gänget för alltid ;) Fast att vi inte ses så ofta nu. Men när vi väl ses är allt som förr. Dessutom är Maria nu Mamma åt världens sötaste. & jag är såå otroligt stolt över henne!
  • Mazarin min raring! Som lyssnat som ingen annan detta året. Vi gnäller båda, så det jämnar ut sig ;). En nyfunnen vän som snabbt blivit en utav de bästa!
  • Sofia. Som jag spenderat en vecka på Zante + en hel massa partykvällar med. Sjukt rolig & omtänksam tjej. Vi är rökarvänner. Ja, vänner som inte rökar då :). Vi stannar inne & pratar om en hel del seriöst då..
  • Marre. Som sagt så otroligt många fina & kloka saker till mig under detta året. Min trogna musik & danspal. En varm natt, en promenad hem & ett tjatande om Persiljesmör.. de glömmer vi aldrig ;) Dessutom är hon en vansinnigt stark tjej.
  • Spättan. Min sötaste lilla vän. Alltid med ett gott hjärta & ett hem man är välkommen till. Lyssnar, tröstar & förstår som ingen annan. Du är dessutom den sötaste lilla jävel jag vet! :)
  • Angelica. Som jag tappat kontakten med en del. Men, trots allt så är det ngt speciellt med oss. & nästa år SKA vi skärpa oss! :)
  • Coffe. Min fjant. Min bästa killkompis som försöker att ge mig en killes syn på saken, fast att han är en väninna. En mkt fin sådan dock :)
  • Elin. För att hon är precis som jag, fast ändå så olik. & för att vi har haft några roliga kvällar.. & jag hoppas på fler detta året :)
  • Familjen. Mamma & Pappa. Som alltid finns där för mig, på ett sätt som ingen annan. Vad vore jag utan er?

Utan ngn som helst ordning, såklart.


Ja jag älskar er alla. Hoppas att ni förstår det? Nu önskar jag oss alla ett underbart 2009!


Kommentarer
Postat av: soffan

ohh va snäll du e lotta! visst e vi rökarvänner, det kommer vi alltid att vara! love soffan!



gott nytt år!

vi ser framemot ett roligt o händelserikt år :)

2009-01-01 @ 16:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0