Vad göra?

Nu har jag beslutsångest igen. Ska jag läsa min bok, kolla på ngt inspelat, titta på Sex and the city filmen, eller Björn Gustavsson.. ett livsverk?
Svårt. Ständigt dessa beslut.

I morgon vill jag iaf till Väla & byta (jo man kan ju alltid hoppas..) min skitkassa Björn Axén Volumemaster.. vart fan är volymen liksom? Samt min andra Björn Gustavsson dvd & min ring till en mindre storlek.
Hoppas att jag kan lura med mig ngn på detta äventyr!


Innan jag beslutar vad jag gör ikväll ska jag iaf skicka ett sms till min Lillebror & tacka honom för Sex and the city filmen & en bok som jag fick av honom igår.

Lilla skitunge. Jag vill så gärna krama om dig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0