Världens sötaste lilla Lucia.

Ja, idag är det Lucia. & inte bara det, idag fyller nämligen världens sötaste lilla Lucia 1 år. Tänk, hennes alldeles första födelsedag. Jag tvivlar inte ett dugg på att hon kommer att få en massa presenter ;)
När hon kommer ner här ska hon få min, åh.. hon kommer att bli såå söt i det. För hon är ju världens sötaste Lucia. & det säger jag inte bara för att hon är min kusin/mitt gudbarn :)

Så, dagen till ära slänger jag in en bild på henne, & Bötte. Bilderna där jag själv är med ligger på familjens dator. Men det gör ju inget, nu får ni istället en bild på 2 människor som jag saknar himla mkt.
En ska jag snart få se.
En ska jag få se om..?



Bilden är tagen i April när vi var uppe för Michaelas dop, där jag för övrigt var Gudmor till sötnosen.
Jo jag ska ge henne lika mkt andlig vägledning som min Gudmor gjort ;), dvs Michaleas Mamma. Min Moster Cecilia.

Jag hoppas att du får en fin dag, men det vet jag att du får.
Efterlängtad & högst älskad så tror jag att det är svårt att du inte kommer att bli bortskämd!


Nu ska jag städa & baka lussekatter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0