What to say?

Kusinvitamin: Nej, det har vi verkligen inte växt ifrån än, inte jag iaf.. & jag är trots allt 25 år nu ;)

Annars? Fredag. Så himla ljuvligt. Har inget alls planerat. Förutom julklappsjakt med Spättan på Sönd.. miis. Just nu tror jag att det ska bli skönt att ta det lugnt, men.. om jag känner mig själv rätt, så kommer jag så småningom att få panik :)

Hade bestämt att jag skulle ringa ett samtal idag. & tro mig, jag var såå nära. Sen fick jag magont & drog mig ur. På Måndag har jag beordrat Mazarin att tvinga mig :) Ja, vi ska visst på bio då.. se ngn film som Mazarin blivit helt besatt av; Twillight. Nej men den ska visst vara bra. & det är ju inte så ofta jag går på bio, så även det ska bli miis.


Nej nu ska jag läsa bloggar, sen kallar duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0