Älskade Lillebror.

Vilken tur att jag inte lät fler signaler gå innan jag svarade. För vems röst möttes jag av i andra änden av luren? Inte Mammas, som jag var så stensäker på. Nej, det var ingen mindre än min högst älskade Lillebror. ÅH så glad jag blev av att höra hans röst, att höra att han ville prata med mig. Jag vet att jag förstår honom på ett annat vis än Mamma & Pappa gör. Det var så otroligt skönt att försöka ge honom lite råd, att stötta honom.
Jag skulle nog kunna skriva hur mkt som helst om vårt samtal. För det betyder så mkt att han ville ha min syn på saken.

Men jag säger bara som jag sa till honom; Du måste göra det DU känner är rätt.


Lyssna till DITT hjärta Björn. Det är lätt för oss här hemma att döma & berätta vad du ska ta dig till. Men det är bara du som kan veta hur det känns & vad som är rätt för dig. Så gör nu vad du vill Björn. Vi alla finns här & stöttar dig vad ditt beslut än blir.


Jag älskar dig & tänker på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0