Att dricka eller inte dricka?

Hej fanz!

Idag är det äntligen Fredag! Fyf*n vad skönt! Jag har hunnit duscha & spackla till mig lite. Nu ska jag BARA fixa till mitt hår & lägga på lite mer spackel. Vacker utan spackel? Hell no.

Ikväll blir det först bowling, sen käk, med familjen. Därefter är det fortf lite oklart vad jag ska hitta på. Eg borde jag cykla hem & vara en ordentlig flicka, fixa det jag ska fixa.. & absolut inte cykla bort till Soffan & dricka lite.
Alltså.. det skulle vara himlans trevligt med lite sällskap ikväll, men jag har lovat mig själv att inte hamna på Tages denna helgen.. & känner jag mig/oss rätt så kommer detta drickande resultera i att vi hamnar just där.
Hmh.. vilket dilemma!

Imorron hoppas jag iaf på Hbg. Marre.. vi rymmer väl dit igen om dom andra bangar? Haha. Seriöst.. det var en av dom roligaste utgångarna jag haft. Jag & Marre skulle "bara hämta ut pengar".. sen oops råkade vi visst åka till Cardinal i Hbg, medans övriga gick på Tages.. SMÅTT irriterade över att Marre lurat med mig dit.. för jag har ju ingen egen vilja.. & Marre brukar få köra över mig hur som helst ;)
Jag vet inte riktigt när vi började smida vår plan.. men vilken kväll vi hade sen. Kamerorna blixtrade från alla håll.. vi var typ kändisar ;)

"-Undrar var bilderna hamnar..
-Får vi ta ett foto på er?
-JA!"

Kvällens öde får lösa sig senare. Först är det fokus på familjen, allra mest Böttebror <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0