Babbeldrottningen.

Hej fanz!

Vad trevligt att se att vissa tog åt sig av min pik här på bloggen igår. Sånt gillar jag. När man får resultat.

"-Jag tänkte. Vad är det för en snygging som går där?"
& sen bjöd han mig på tårta. Åhåhå.

Jag läser just nu en bok som heter Babbeldrottningen. En mkt revlig bok måste jag säga. Sådär härligt Chicklittig (!).
Ibland tror jag att jag själv förvandlas till Babbeldrottningen. Alltid i helt fel lägen. Men alltså de där var ju bara sanningen.

Jag känner ju inte honom så direkt. Jag känner bara vissa delar av honom.

Ja, världen är allt bra liten ibland.


Idag när jag gick hem kände jag den kalla luften mot min kind. Jag önskade att du skulle komma & stryka bort kylan.


Mia säger att det luktar jul ute när det är såhär kallt. Igår fick jag iförd endast en handduk ställa mig med näsan ut genom balkongdörren för att se om detta stämde. Jag kan förstå vad hon menar.



Nu vill jag ha tindrande fönster & någon att ge klappar till.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0