Bag in da box!

"-Fan, jag måste till Systemet imorron igen. Det är tredje veckan jag i rad som jag är där nu. Jag känner mig som en alkis.
-Varför köper du inte mer när du är där då?
-Jo, men det gjorde jag.
-Då kanske du borde känna dig som en alkis.
-Du kanske inte ska dricka box.vin
-Nej men det har jag inte gjort. Men jag saknar min box nu. Jag måste börja köpa den igen.
-Men vi har nog en box hemma, eller ngt annat vitt vin.. ja ngt är där iaf som du kan få".

Ett samtal mellan Lotta, Mamma & Pappa. Jodå, visst har vi fått sunda värderingar i vår familj ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Ja det är lite pirrigt men vet att det kommer gå bra. Vi ska inget så speciellt direkt i helgen men man vet aldrig vad vi hittar på. Ska faktiskt bli skönt att vara lite barnfi, så man får gjort saker som man knappt hinner med annars.

Ha en fin helg gumman så hörs vi.

Kram

2008-10-03 @ 09:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0