En bonde i vår byyyyy.

Såja. Nu har jag tryckt i mig lite nötter. Det är bra, då behöver jag inte äta ngn kvällsmat. För övrigt så har jag, som så ofta förr fastnat här. Det är inte bra, jag hade ju faktiskt saker jag skulle göra. Men, imorron SKA jag göra det. Jag får helt enkelt inte sätta mig här innan jag gjort det. Gör jag det så måste jag återigen.. skjuta mig själv i benet.

& varför skickade den fula lilla grisbonden.. eller vad hon nu är för ngt.. ut den enda snygga killen? Mah. Sen undrar jag nog mest vad han gjorde där? Som om en hunk som honom inte kan hitta ngn på annat vis. & hon.. helt seriöst? Jo men ja.. då kanske man själv har chansen på en pangkille helt enkelt.


Nej vad jag svamlar nu. Dags att inta sängläge & ladda för Greys. & jag ska dricka Pucko, ååh.. det är så nostagiskt gott.


Vet du förresten att jag tänker himla ofta på dig nuförtiden? Det gör jag. Jag tror att det är för att jag helt saknar någon annan att låta mina tankar vandra till.

Kommentarer
Postat av: Maria

Men vännen, skjut dig inte i benet, inte innan din fest iaf ;) för då ska de dansas igen! hehe Jag är given!! Ska bli döskoj i detta höstrusk! Och tack för kommentaren på bloggen, de värmer :) pusspuss sov gott

2008-10-29 @ 22:12:33
URL: http://evaochmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0