En ful vana.

Först & främst. Till dig jag skrev om i mitt inlägg igår. Jo, det var dig jag menade. Jag tycker bara att det är löjligt att man inte ens kan hälsa. Det som hände då spelar väl ingen roll där vi är nu, ett hej kan man alltid kosta på sig. Jag hade hälsat tillbaka, för jag har ingen anledning att inte göra det. Du ska vara stolt över det du lyckats skaffa dig, så hälsa nästa gång, eller så gör jag det.. det räcker att du inte vänder bort blicken :)
Vi är vuxna nu, snart 25..


Idag var jag & Mamma som tidigare nämnt på en liten handletur. Vi skulle ju bara hämta ut medicin till Pappa på Apoteket, hette det ja. Mhm. En titt på Esprit ledde till att jag kom hem med en svart basic kofta & en vit basic top. 264:- för båda, det är ju ändå helt okej. Typ så att man inte får låta bli att köpa det då.
Annars blev det mest lite behövligheter från Maxi som fick följa med mig hem.
Lite lätt ångest har jag allt över det jag köpte, även om det inte kostade mig så mkt. Men, som tur är hade min kära Mamma ngt klokt att säga där; "-Du var ju inte ute i helgen, så ist kan du slösa pengarna på det". TACK Mamma.. jag älskar när man har en bra ursäkt, från ngn annan :)
Men nu har vi iaf LOVAT oss själva att vi bara ska hålla oss hemma nästa Sönd, iaf ifrån varuhus.. det börjar att bli en ful vana det där..

Nu har jag duschat, målat naglar & bytat om till pyamas. Snart ska jag koka lite soppa, som jag hittade i en påse från Bokia. Man fick visst en paket soppa när man köpte en bok. Passar mig perfekt idag :)
Så det blir soppa & GG i sängen för mig.


I morgon SKASKASKA jag städa här. Gör jag det inte måste jag typ.. skjuta mig själv i benet!


Men nu; läsa bloggar.

Kommentarer
Postat av: M

Det lovar jag att göra. Bara så tråkigt att allt blivit såhär, för skoj hade vi förr i tiden :) Trevlig kväll.

2008-10-26 @ 19:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0