En natt på stan.

Hej fanz!

Så var det äntligen Fredag. Så himlans najs! Ikväll ska jag först hem till Mamma & Pappa & äta Fredagsmiddag. Det brukar jag göra. Enda skillnaden idag är att det är första Fredagen som vi kommer att sitta där, vi tre, utan Björn..
Så tomt det ska gapa på hans plats i ett år nu.
Fast det kommer nog inte att kännas så knasigt, då det redan är så knasigt att vi ska sitta på övervåningen i deras lilla Familjen Taikonläger. Mhm.
Efter lite käk ska jag bege mig hemåt. För sen ska jag nämligen få fint besök utav mina Boten Anna-tjejer, eller Marcus-tjejer ska vi kanske kalla oss :)
I vilket fall som helst så ska det bli såå himlans trevligt. Har saknat oss tre. Sist kom jag ju aldrig med ut, men det SKA jag idag.

Jag har infört en ny regel i mitt liv. Jag får bara gå ut en dag i veckan. Jo, det är sant. Jag måste ha en sådan regel, för att inte återigen få dödslängtan på Tages..

Så, imorgon ska jag först på Kalkonmiddag, det ska bli riiiiktigt fint kan jag säga.. fast att det även där kommer att fattas ngn. Men vi får se det positivt; Det blir mer sås till oss andra :)
Efter Kalkonmiddagen så har jag bjudit hit C&A.. allt för att inte kunna gå ut.. & kanske lite oxå för att jag ska utnyttja C's kunskaper.. & så yttepyttelite för att jag saknat dom ;)


Nej nu ska jag göra lite fint här, men bara lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0