Fördriver tiden.

Sitter här & väntar på att mina naglar ska torka. Då passar det bra att fördriva tiden med ett meningslöst blogginlägg. Har precis varit en duktig dotter & fört över pengar till min Pappa. Så nu har jag bara några tusenlappar till att betala tillbaka. Mhm. För även om jag vet att vissa trott att jag fått allt av min Pappa, så kan jag berätta för er att så är inte fallet. Nog för att jag är lite bortskämd, men inte SÅ bortskämd.

Idag har jag iaf äntligen fått pratat med min Lillebror! & även om inte allt är en dans på rosor för honom, så verkade han ha det bra.. vilket gjorde mig glad. Det var skönt att få prata med honom, & jag blev faktiskt inte ens ledsen efteråt.

Men gud, det kändes verkligen att han är långt borta. Min lillebror. Livin' the american dream.


Nej nu ska jag klicka runt lite.
Hajhaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0