Gottegris.

Sitter hemma hos familjen & äter av Böttes godis. Ja, vad ska man göra? Det kan ju inte precis stå här & bli gammalt.
Väntar på att Mamma ska komma hem, ska se om jag kan snylta ngn mat & lite så. Allt i sin ordning alltså.
Sen hade jag väl även tänkt tigga till mig lite skjuts hem. Fasligt mkt saker att släpa på faktiskt. Hoppas på att kunna hinna med (läs orka..) pilla med min nya dator ikväll. Alltså, det är ju mest det där med de nya modemet som jag tror kan bli trubbel.. aja, vi får väl se hur det går. Reder jag inte ut det får jag helt enkelt vädja till min kära storkusse.

Hmm.. annars då? Har varit en helt okej dg. Ungefär som Måndagar brukar vara. Fast idag har mina tankar varit lite mer ngn annanstans än de brukar. Att inte tänka väldigt mycket på lilla Böttis är otroligt svårt!


Nej, jag känner att jag inte har så mkt mer att delge er nu.
Have it!


Förresten, vet ni att det imorgon bara är en månad tills jag fyller 25? Fyfan vad sjukt! Vart tar åren vägen & vad gör jag med tiden jag har?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0