Hångla upp.

Om gårdagen kan jag säga som såhär; Det var fantastiskt skoj att ha mina Marcusar här. Stan var också skoj, dock blev vi lite besvikna på att det inte var ngn karaoke & att vi fick BETALA för att gå in. Jag drack kanske lite för mkt vin igår.. att jag aldrig lär mig. Skärpning på mig.. jag fyller för guds skull snart 25!
På Inferno blev jag grymt impad av en Sofia som drack Ramlösa.. tänk om jag oxå kunde ta & göra det en gång.
Sen är det ju det här med TRÖGfattade människor. Jag förstår det inte. Hur svårt kan det vara att FATTA? Jag vill INTE prata med dig, över huvud taget. Ja, det var nästan så att jag dog där ett tag, men.. så räddade Carro mig.
Hon förklarade ganska så bestämt att jag är lesbisk & att hon & jag är ett par. Jag tror faktiskt att hon till och med sa att vi skulle gifta oss i sommar? Fluffhunden trodde dock inte på detta.. så jag såg inget annat val än att ta & hångla upp min blivande fru. Hemskt ledsen för övergreppet vännen, men vad gör man inte? :) Dock fattade han inte då heller.

Idag vaknade jag med ångest. Det gillar jag inte. Det skulle ju vara slut med det. Men, jag får väl tänka på det där mottot.. typ varje dag är en ny dag.. ett nytt liv.. jiddijadda.

Jaja, vi släpper det nu. Gjort är gjort & allt sånt.


Ny dag idag. Har varit nere & gjort av med pengar. Hoppas fan att skiten funkar som en ska nu också, annars blir jag TOKIG!
Ikväll blir det kalkonmiddag, som sagt.. & sen lek med A&C.. som sagt.


Fan, jag känner att mina bloggar är så tråkiga nuförtiden. Känns som om jag tappar inspirationen.
Lägger mest fokus på att läsa Björns blogg. Idag saknar jag faktiskt honom lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0