Hej stress!

Till Soffan: Roligt att du kommenterar då & då.. du är typ den enda som gör de :). Jag var mest fast i Malmö. Tills jag kom till Lund & var fast där. Som tur är har jag en snäll Pappa som kom & hämtade mig. JÄKLA skitpendlande säger jag!
Björns blogg hittar du en länk till här på sidan. Annars är adressen botteinamerika.blogg.se

För övrtigt har jag haft en pissig dag på jobbet. STRESS till  max.. & det är endå inte hälften av vad vi kommer att ha imorgon. FYFAN. Jag ska iaf VÄGRA att jobba över. Råkar vara så att jag har lite saker att fixa innan mina Boten Anna flickor dyker upp. Mhm.

Dagens utbrott: Har jag haft när det gäller att få trådlöst internet här. HUR svårt ska det vara?


Mm.. mkt trevlig inlägg från mig idag. Nu ska jag äta knäckisar & titta på Vad blir det för mat?

Kommentarer
Postat av: soffan

haha tack lotta för att du kommenterar till mig oxå :)

2008-10-18 @ 11:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0