Hold on, be strong.

Hej svikare!

Ni har börjat att svika min blogg litegrann ser jag. Detta får mig att fundera på om det är värt att blogga. SKOJA! Jag bloggar ju faktiskt mestadels för min egen skull.

Idag har det varit en helt vanlig Måndag i mitt liv. Det är kanske det som är det största problemet i mitt liv, allting rullar på som vanligt. Jag önskar att ngt/någon.. kunde komma & bryta min rutin.
Inget vidare väder är det idag heller, grått grått. Förvisso är det fortfarande vackert med färgglada löv på träd & mark, men det vore så mycket mysigare om man hade ngn att vandra i löven med.

Ensamheten tuggar på mig.


Sitter just nu hemma hos min familj. Ska hämta upp lite tvätt, & så väntas det ju även ett samtal från Lillebror hit.


Mhm. Det är väl ungefär vad som händer idag.
Imorron ska vi nog ha möte på jobb, hujedamig!


Hold on, be strong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0