Jag HATAR Tele2!

Hatar jag TELE2? Yes, det gör jag. Efter ca 10 samtal har jag nu åtminstonde lyckats få "tillbaka" internet via nätverkssladden. Bra då. & varenda gång jag ringde fick jag upprepa samma sak, & fick samma svar tillbaka. "-Men den dosan kommer inte från oss". Vid ca 7e samtalat lackade jag ur & förklarade å det bestämdaste att det gör den VISST. Hon envisades med att det hade hon aldrig hört talas om. Varpå jag vänligt påpekade att JO DEN KOMMER IFRÅN ER!
Vad gör kärringen då? Jo, lägger på luren i örat på mig. Satmara.

Nu har jag iaf lyckats. Tack vare att ngn till slut gav mig den enkla svaret. Nu återstår bara att skicka ett mejl till dom imorron. Jo jag lovar, dom har skött allt detta så fruktansvärt dåligt.. & droppen var när jag blev klickad för att hon fick ta min kritik.
Så nu jäklar. Sen är det jag som säger upp TELE2 & hoppas på bättre lycka hos ngn annan.


Var bara tvungen att kräka lite om det.
Nu ska jag snart bädda ner mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0