Klickat hem från Ellos.

Hej sötnosar!

Nu har jag nyss klickat hem lite varor från Ellos, DET är tamefan lycka.. i den allra enklaste formen.
I paket nummer ett kommer det 2 par gardiner (båda röda, till storarummet), en svart tunika, en rutig klänning, ett par svarta stövlar & så lite lysande blomsterkvistar :)
I paket nummer två kommer det en top/tunika & en stickad kofta.
Det var nog allt?
1600 ngnting blev det efter avdragen rabatt. Så får vi väl se hur mkt jag behåller.

Annars har jag inte så mkt att skriva om. Igår fylldes jag, precis som jag visste av en välbekant men endå främmande känsla.

Nej, nu ska jag fixa rätt med teven här, sen blir det Greys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0