Min 25-årskris.

"-Du måste typ göra saker.
-Vad för saker?
-Typ sätta fyr på saker & sånt".


Jag & Kusse pratar om in 25-årskris. För jo, komma ska den. & då är det dags. Då ska jag göra revolt & göra typ såna saker som att sätta fyr på saker & ting, som mitt storarumsbord till exempel.

På tal om min 25-årsdag så tycker jag att det vore trevligt om folk kunde ta & visa ngt som helst intresse & iaf ta sig mödan att ge mig ett svar. Jag vet att jag sagt att man ska ha svarat den 3, men det känns som om ni som inte redan svarat inte kommer att göra det då heller? Dessutom hade jag tänkt handla lite till detta på Söndag, så ni som läser min blogg.. ni vet vem ni är.. kan väl vara söta & svara under helgen? Om ni inte vågar skicka mig ett sms så kan ni väl iaf skriva en kommentar här. Det kan jag väl iaf vara värd ;)


Kanske borde jag ta & äta lite kvällsmat nu? Men jag är fortf mätt från lasagnen & tårtan jag åt till lunch.
Vilka I-lands problem man har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0