New light.

Hej fanz!

Mormor & Gert har nyss varit här & hjälpt mig att få upp en snygg svart lampa i min hall. En lampa som jag för övrigt har fått utav Gert, man tackar. Den sitter nu så himla fint i min hall. Äntligen lite sweet belysning även där.
Om ca en timme ska jag bege mig hem till familjen för lite maud. Sen ska jag & Mamma komma överrens om hurvida vi ska köra & hämta piller till Pappa på Apoteket på Väla, eller på Center Syd. Jag röstar för Center Syd eftersom jag är såå rött på att köra Välavägen nu.
Är väl tänkt att jag ska röja lite här innan jag kommer så långt, meeen..

Igår var jag som sagt på kalas. Hos världens sötaste (snart..) 1-åriga kille. Helt ärligt.. jag tror inte att det finns ngn sötare unge än honom.. inte på pojksidan iaf :). Han showade glatt på sin nya stol & underhöll oss allihopa. & så många paket han fick, en bortskämd lillkille de där :). Nejdå, men man fyller ju bara 1 år en gång.
Jag undrar mest hur mkt Mamma Maria uppskattar alla låtande presenter han fick "-Heey Lalaaa!". Haha. Stackarn. Men Jonathan gillar ju sina telletubbies iaf. Sötungen.
Du lyckades bra med ert första "barnkalas" Maria. Goda kakor & trevligt, som alltid hos er. Hoppas att du lyckades varva ner lite sen :)

På kvällen träffade jag min A. Bara hon & jag. Det var längesedan. Så det var faktiskt välbehövligt att ses. Pratade om allt & inget. & en hel del om...
Ja, gammal vänskap är allt bra fint ibland.


& idag är det då Vintertid. Regnet öser ner & himlen är grå. Åh, vilken underbar ny tid.


Nej nu ska jag göra ngt vettigare än att sitta här.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej!

Tack för i lördags, så kul att du kunde komma. Jo jag är lite trött på alla leksaker som låter en massa, men det är bara till att stå ut :) ja det var fullt upp här sen på kvällen, en massa disk och plocka undan alla hans presenter m.m Så jag slocknade 20:30 i soffan så trött jag var, och Jonathan var sååå trött och somnade direkt när han la sig.

Kram

2008-10-27 @ 12:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0