Respektlöst! Men tack..

Sitter här & skriver detta inlägg från min nya dator, som jag mest har HATAT den senaste tiden. Är jag nöjd nu då? Nope. Det råkar nämligen vara så att jag.. tadadadam.. inte fått rätt på trådlöst internet här hemma. Coffe försökte att trixa med det i flera timmar här igår.. men inte. Jaja, jag kan iaf surfa trådlöst hemma hos honom.. det hjälper ju mig.. mkt.
Så ännu en gång ska jag besöka dessa vidriga elektronikaffärer & byta ännu en skitprodukt.. jag blir fan tokig!

Annars var det en bra kväll. Teven i sovrummet fick vi iaf rätt på.. & jag tror att jag aldrig ska lämna tillbaka den till Björn :)

Är bara en sak som jag fort stör mig på sen igår; Det här med bilåkning & att respektera vad folk tycker. JA Angelica tycker att det är skitkoolt när Coffe sladdar, drar i handbromsen & kör alldeles för fort. Jag tycker INTE det. Jag tycker bara att det är obehagligt & så fruktansvärt barnsligt. Vet inte hur många ggr jag påpekat detta. Men visar vi ngn som helst respekt för detta? Nej! Det gör mig tamefan vansinnig! Varenda jävla gång får jag skrika att dom ska stanna bilen för att jag inte vill åka med mer. "-Men det var ju inget farligt". Vad i helvete är det som är så jävla svårt att förstå.. JAG tycker att det är farligt. Så j*vla respektlöst.

Jaja, Coffe var ju iaf snäll som hjälpte mig. Så helt arg på honom kune jag ju inte vara.

Nu ska jag vänta på att Coffe dyker upp en dag i veckan, & som sagt gör ett nytt försök. Funkar det då så vet jag fan inte vad jag gör.
Visst.. nu har jag min nya data.. men poängen med en bärbar data är ju just att den ska vara, bärbar.. dvs UTAN sladd!


Ja jisses. Det här gör mig verkligen pissed off.

Nej nu ska jag göra vid mig. Idag ska jag & Mami till Väla & handla fölsispresenter till mig. Wihoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0