Rosa Dagen.

Livet här här & nu.


Var glad att du har chansen att få leva det.


Ja. Idag är det Rosa Dagen, som i Rosa bandet. Jag hade gärna velat befinna mig i Malmö idag, där ska det visst vara riktigt fint. Men, idag så ska jag ju på ett 1-års kalas. Som ska bli så skoj att få gå på :)


Innan idag var jag & Mami i stan. Handlade en bok & Fars Dags-present. Duktigt att jag inte plockade med mig ngt annat, måste jag säga.

& herregud såå otroligt patetisk du är människa. Att du inte ens kan titta åt mitt håll. Hade jag varit dig hade jag absolut gjort det. Du har ju faktiskt allt det jag inte har; En man, ett barn.. Som så många ser det; Det perfekta livet.
Så kom igen.. låt det svida lite i mig. Var stolt, gå rak & se rakt fram.


Dagar som denna får en att stanna upp, fundera & uppskatta att man får finnas här just nu.


Nu ska jag svida om till kalaskläder :)


Kommentarer
Postat av: M

Hejdu. Jag läser din blogg ibland, hittade den genom Marias. Jag förmodar att det är mig du menar, men jag visste inte riktigt hur jag skulle bete mig, fast det gått flera år (nämre 6år) sen vi slutade umgås så känns det ändå konstigt. Visste inte ens om du skulle hälsa tillbaka. Visst nu i efterhand märker jag hur barnsligt det var, vi är ju vuxna, eller hur? Men det är lätt att vara efterklok. Jag är stolt över mitt liv och min familj, men ibland blir man så liten igen tyvärr.

2008-10-26 @ 13:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0