Sista BK med Bötte.

Ja, idag hade vi vår "sista" (på minst ett år..) BK-middag. Det är en sån grej vi har gjort då & då. Tagit bilen, stoppat in familjen & kört till BK på Ättekulla. 
Eftersom "min" (lånade) data är APseg så var det inte utan att jag blev glad när Bötte berättat att han hittat en riktig superdata åt mig. Banken har även godkänt. Men.. ja nu kommer vi givetvis till problemet.. där fanns inte så många kvar.
& med min vanliga tur så vet jag alltså redan nu att den kommer att vara slut när jag tittar ner på Lördag.

I morgon är det Fredag. Äntligen. Då ska vi bowla & käka med familjen. Mm.. mkt sånt nu. Precis som det ska vara.
Men innan dess ska vi ha ett helvete på jobb.. & sen ska jag på ett ärende, innan jag åker hem & gör mig fin.


Nu ska jag snart hoppa in i duschen, sen blir det sängen & en bok. Me so tired.. always.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0