Som vanligt om Måndagar.

Hej fanz!

Måndag. Vaknade med en lätt liten huvudvärk. Men det var inget ett glas Treo inte kunde råda bot på. Som vanligt om Måndagar så var mitt tåg försenat. Synd att man inte kunde garanetera att det var det varje gång, då hade man kunnat stanna hemma ett tag till.
Inte helt otippat var tåget på vägen hem försenat även det. Jo, som jag tidigare nämnt så älskar jag livet som penlare med Skånetrafiken. Idag fick jag iaf mitt Frikort från när det var tågkaos för ngn vecka sedan.

Ja, det är väl ungefär vad som hänt hitintills i mitt händelserika liv. En dusch har jag hunnit med sen jag kom hem. Nu sitter jag på msn & Misan skickar bilder från Jonathans kalas.
När det är klart hade jag tänkt ta & äta lite.

C&B ska komma hit med min fölsispresent idag. Gud så överraskad jag ska bli ;). Sen ska även min kära vän Coffe komma hit & hjälpa mig med att försöka få rätt på mitt internet. Vad skulle jag ta mig till utan honom? Trots att jag ibland mest vill strypa honom ;)


& du är faktiskt snygg. Det är bra synd det.

Kommentarer
Postat av: fröken elin

haha samma här:D

tack detsamma!

2008-10-27 @ 18:53:14
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0