Svart.

Först & främst vill jag säga tack till min fina vän Misan, som skrivit så fina rader till mig här. Tack min vän <3

För övrigt har jag haft en fortsatt bra dag. Tillsammans med kusse. Nu sitter jag här & väntar på att hon ska höra av sig, så att jag kan få skjuts! Imponerad är jag, av att jag är klar före henne :).
Satte mig här mest för att jag annars kommer att fixa & trixa framför spegeln, tills allt är förstört!

Jag är klädd i svart idag, med endast en grå liten bolero till som bryter av. Mhm..

Annars funderar jag mest på hur det kommer att sluta ikväll. Fast jag ska sluta med det. Istället ska jag bara lägga fokus på att vara där & då, vart jag sen hamnar.. kan kvitta.


Ja vänner, nu ska jag snoka bland lite bloggar. Sen kalas, sen inflyttningsfest.. sen.. Hbg? Tages (fyfaaan)? Sängen?
Vi får se. Det SKA iaf bli en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0