Uss då.

I morse blev jag "väckt" av ett nummer som jag så väl känner igen, trots mitt ngt nyvakna tillstånd. Jag svarade inte. Varken min hjärna eller mitt hjärta orkade med det just då.

Kom försent till jobbet. Jag fullkomligt älskar livet som pendlare, det förstår ni väl?

På jobbet fick jag roligt besök i form utav en fd. workmate. & nej, det var inte Mazarin denna ggn. Hur som helst så hade vi iaf en hel del att prata om. Jag hade ju en liten story att berätta ;)

Tåget hem strulade. What a surprise..! Så jag fick ta pluppplupp-tåget som då var fullproppat med folk. Vilket resulterade i att jag hamnade inklämd bredvid en man som stank svett. Uäk. Sånt är verkligen så vidrigt. Först övervägde jag att sitta med halsduken över näsan hela vägen, men det kändes lite väl bitchigt. Ist knölade jag mig ut & bytade plats när vi kom till Lund.

Väl hemma har jag nyss läst Lillebrors blogg & jag måste säga att den gjorde mig lite tårögd. Det var ingen rolig läsning idag.


Nu ska jag läsa lite bloggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0