Utnyttjar.

Hej fanz!


Jag gör nu ett litet gästspel här. Sitter hemma hos familjen & passar då på att utnyttja deras internet.

Igår fick jag äntligen träffat Mazarin. Vi käkade gott på Mando & drack sen vin ur tjusiga glas på deras "balkong". Givetvis snackade vi även en hel del skit, & faktiskt.. en del vettigheter. Nice. Får vi snart göra om tycker jag.
Åkte hem i hyfsad tid idag. Därefter har jag besökt Perfekt, & fått lämnat tillbaka min Rauter.. (stavas..?). Fick även kollat upp hur jag ska göra för att kunna se på teve i mitt Master bedroom. Mhm. Annars har jag mest vart här hemma & bevittnat den totala röran som pågår här. Gjort ett beök i garaget & roffat åt mig lite saker. Sånt gillar vi.

Plockade fram mina porslinsdockor & clowner, som jag tänkt slänga upp på Blocket för en liten peng.
Så har jag även bestämt mig för hur jag ska göra med min Birthday. Skickat iväg sms & hoppas nu på att alla kan dyka upp :)

Annars blir det nog en lung kväll idag. Hade tänkt besöka Spättan & bara vara. Det kan jag behöva idag.
I morgon hade jag tänkt vara duktig & städa lyan, då passar det inte att vara bakis.


Nu är Lillebror hos sin "familj". Jag undrar hur han har det.


Nej nu orkar jag faktiskt inte kludda här mer.
Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0