Vägen till Stjärnorna.

Hej fanz!

Som den otroligt tekniska människa jag är så har jag nu sett till att få ordning på min telefon & mitt internet (åtminstonde tills jag går trådlöst..). Så nu kan jag återigen ge er lite mer täta uppdateringar. Nu blir ni väl glada va?

Igår spenderade jag kvällen nere hos LilleA. Vi käkade hemmagjorda hamburgare med pommes, tittade film (som vanligt ingen vidare bra film..), snackade skit, drack JULMUST (lycka..!) & åt ett & annat chips. Det var kort & gott en fin kväll.

Idag vaknade jag pigg & fräsch av ett sms från Mamma. Ett samtal senare var det bestämt att vi skulle bege oss till Väla & Ikea. Efter att ha fått vända om när vi var nästan framme i Hbg, kom vi till sist fram. Gick först in på Ikea & bytade min lampa, handlade lite värmeljus & en helt onödig grej.
Sen gick vi in på Väla. Strosade runt lite. Köpte mig ett par svarta jeans & så fick jag ett sött partylinne av Mamma. Käkade Mexican.. såå gott!
Så fick jag ju även gjort det vi faktiskt åkt dit för; tittat på en 25-års present till mig. Inne på Smycka hittade jag 2 st jättefina halsband. Ett par änglavingar i silver & så ett halsband som jag slutligen bestämt mig för att önska mig från Mamma & Pappa, orkar inte förklara hur det såg ut.. men det innehöll iaf de fina orden "Vägen till stjärnorna".. ja.. på latin då.
Så det ska jag önska mig från dom. Tycker om att det är så fint tänk bakom hennes smycken. & det är kanske det jag behöver.. ngt som tar mig dit jag vill.
Änglavingarna ska jag köpa sen för de pengar jag får.

Såg även en skitsnygg tavla på Ikea som jag ska köpa sen. Ah.. den var verkligen såå fin. Vill ha den & en ny soffa NU!
Har tänkt om lite ang hur jag ska ha i mitt storarum. Dags för lite förändring. Här ska det nu gå i svart & rött.

Gud vad jag skriver om helt ointressanta saker. Meeen det är ju så längesedan jag skrev regelbundet här nu, så jag minns knappt hur man gör.

Väl hemma har jag rymt undan litegrann. Dammsugat & torkar golven med sköljmedel. Mhm.


Nu ska jag läsa lite bloggar, sen ska jag bädda rent.
Nattinatt.


Lillebror. "Look up the stars, look how the shine for you".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0