Dagens Zante, i ny form.

Ja. Ni minns kanske att jag för ett tag sedan påbörjade ett litet projekt som jag kallade Dagens Zante, det började ju bra.. men sen fortsatte det inte fullt lika bra.. det fortsatte faktiskt inte alls.

Nu hade jag tänkt att göra ett nytt försök, fast i lite annan form. Jag hade nämligen tänkt att varje dag, eller nästan iaf.. lägga in fem st bilder från Zante, & så skriver jag en liten kommentar till varje bild.. det kan kanske bli lite skoj?
Tyvärr saknas det lite bilder för att det ska kunna bli en ordentlig saga, det där med att byta sladdar samma vecka gick ju sådär ;) Men vi kör på detta iaf.
Med start nu:


1. Vårt flyg var lite försenat.

2. Inte alltför pigga tjejer var vi, så vi hittade en plats att sätta oss ner att vila på.

3. Jag & kusse blev snabbt uttråkade, & tog fram vårt favvo-spel; Kasta Gris.. Ingen av de andra tjejerna förstod dock charmen med detta spel.
4. Till sist var vi iaf äntligen framme på denna underbara ö.

5. Ja, alla kom med.. vilken lycka!


Kommentarer
Postat av: soffan

fan va jag längtar tillbaka....

2008-09-13 @ 19:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0