Det är sjukt.

Godmorgon. Jag är hemma idag med. Sick.

Klev ur sängen när Mamma ringde & väckte mig. Tittade på Las Vegas & tryckte i mig lite frukost. Nu sitter jag här & pratar med Hoochie & i bakgrunden har jag världens sämsta program, som man endå måste se när man är hemma.. Våra Bästa År.

Det som stör mig allra mest med att jag är sjuk, förutom att jag förlorar en del pengarr & att min chef blir galen på mig.. är att jag idag skulle träffat Mazarin. Nu är det ÄNNU en gång som det inte blir av. Så jäkla sjukt.. det är som om de vilar en förbannelse över våra träffar.. ALLTID är det ngt.
Aaah!
Men jag hoppas på att vi kan boka en ny dejt snart, & att Mazarin inte är alltför ledsen på mig. Tro mig.. jag hade MKT hellre delat en vinare med dig än legat här & tyckt synd om mig själv. Bajs.

Min Mamma är iaf sötast. Efter jobbet ska hon komma upp hit med lite mat till mig. Igår kom hon oxå med en liten leverans. Gud vad jag  älskar henne!
Hade tänkt att fjäska lite för min bror med, höra om han kanske inte kan vara en ängel & köra mig ner till Hemmakväll, för hur bra Las Vegas än är, så behöver jag lite variaton.. & så har jag spanat in ett par filmer jag skulle vilja se.
Jag tror nog att han kommer vara snäll, annars får jag helt enkelt ringa Pappa & skvallra.

Borde kanske ta & duscha idag. Mm. Man känner sig aningen ofräsch efter att ha legat & svettats i sängen ett helt dygn.
Men, det får bli efter Våra Bästa År.


Nu ska jag snoka runt lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0