Dumma!

Åh. Vad lack jag blir på min chef ibland.. eller ofta. Förstår hon inte ett skit utav vad man säger till henne? Morr.
Jaja, nu är jag iaf äntligen hemma.. lyckades att få en tvättid även denna Måndag, drygt.. men skönt att få undan det.. hatar att ha mkt tvätt. Nej, en gång i veckan ska det tvättas!
Tänkte att jag skulle passa på att städa lite också, medans jag ändå har så tråkigt menar jag.

Otroligt kärt av kusse att ringa idag, & fråga om jag kom hem ordentligt i Lördags.. hahaha.


Om i Lördags ja. Kvällen kunde ha slutat bättre, men den började iaf otroligt bra. Mkt trevligt hos Emma i Lund, men kan man ha annat med dessa töser? Efter ett tag blev det galet galet.. & ngnstans i taxin hem började väl den riktiga urspårningen? Haha.. men aah det var jäkligt skoj det med. Det var väl bara den där sista biten som var sådär.. sick!


Nej nu ska jag snoka runt lite här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0