En del av mitt hjärta.

Just another day at work. Mhm. Men idag har det varit lite bättre, så man ska väl inte klaga alltför mkt.. bara lite.

Har nyss kollat på Idol.. & när jag ser det så är det nästan så att jag DÖR av pinsamhet emellanåt.. herregud.. hur kan man ens få för sig att ställa upp när man är så satans kass? Till och med jag är f*n bättre än vissa där!

Ännu en dag då jag & Mazarin haft telekontakt. Gud alltså. Vi måste bara ta & ses snart. Vi snackar nästan omkull varandra som det är nu. & man kan verkligen inte få allt sagt över telenäten. Nej Mazarin, vi bara måste ses!
Jag måste få berätta för dig om hur jag känner för allt & hur j*vla cepe det är att vara såhär!
För det är det faktiskt bara du som förstår.

Det blev inget med Sthlm heller. So sick tråkigt. Böttis hade redan sålt biljetterna, & jag kysste arslen helt i onödan!
Jaja, det får bli senare då.. hoppas på att Böttis ska upp där inom en snar framtid igen, eller inte..
Ska iaf ta & boka en tid till klippning ist då.. ngt får jag ju ha när jag inte får andas Sthlm.

Jag ska citera en text från Håkan imorgon. Som är så sjukt bra. Den får mig att tänka & längta efter Sthlm. En liten del av mig vill alltid dit.


Nej, nu blir det bingen & Danny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0